de se budou nacházet veškere kroniky a zápisky z her ale nově je tady možné nalézt i různé varianty psané různými členy našeho nesourodého společenstva. Vyhlásil jsem totíž, že za zápisky dávám zkušenosti a podle toho to také vypadá hráči se více snaží. Jak se jim to daří a jak se to daří mě si můžete přečíst. Jen ještě poznámka pro hráče pokud píšete kroniku na nejlépe v Notepadu a posílat jako .txt tak zamezíte zbytečným překlepům a chybám které se můžou vyskytnout při kopírování do .php souborů.

30.10.2005 píše Takram PJ Plž

Výtažek z Vegetariánské kuchařky podle Takrama Buzyliška - sekce sběr bylin
....při odběru tohoto koření si dávejte především pozor na jeho krásné halucinogenní účinky. To si třeba vzpomínám, když jsem ji trhal na březích jednoho jara, hmm, nebo to bylo léto? No, nějaké roční období to určitě bylo, ale abych se vrátil, tak na mne vyskočila sukuba s elfem, trpaslíkem a nějakým pobudou se sekyrou. Ale na sukubu byla až moc oblečená, protože strejda Vyskoč mi ji popisoval jako nádhernou a hlavně nahou gnomici a jak jsem koukal, tak tahle si asi spletla druh a stejnak byla oblečená. Ale Vlček vrčel, tak se mi to asi nezdálo. Všechno se ale vysvětlilo a po zjištení, že ješte neslyšeli o vegetariánské stravě, kterou umím připravit, jsem se rozhodl je obrátit na vegetariánství, jak sukubu, tak její kamarády, kteří nejsou splozenci pekla, ale obyčejní humanoidi kteří putují světem, a i když tento úkol bude velmi težký zvláště s tvrdohlavostí trpaslíků budou problémy, ale osvítí jejich nevědomost a vymaní je ze spáru takřka jisté smrti ze špatného jídelníčku……
I vydaly se moje ovečky lesem nelesem, ptáčci zpívali, sluníčko svítilo, tráva se zelenala a na paloučku s mohylovým kopcem smutný zaklínač u vchodu stál. No teda vlastně ta tráva byla občas i žlutá a občas i nebyla ale v podstatě jste si obrázek udělali a tak nějak to bylo a slunce taky svítí pořád i za mraky, tak co bych se s tím zdržoval a on byl oblečen v černé a čekal na mistra. No a ti kostlivci, kteří nás honili po podzemí, teda byl myslím jen jeden a přemisťoval se, ho zabili, teda toho mistra, ne toho zaklínače, ale my jsme jeho věci zachránili a tak jen doufám, že ten dub dobře poroste a dá onomu místu klid a nic se mu nestane, protože vchod sem taky zahrabal takže ten zmetek, co mne po palici praštil nás už otravovat nebude a i ti další kostlivci, co tam byli, teda vlastně tam vážně byl jen asi jeden, i když mrtvol tam bylo povíce, nás už otravovat nebudou. Přece jen je ješte žalud, tak se o něj příroda s pomocí velkého Obad-haie určitě postará.
A to je to, proč si musíte při sběru bylinek dávat pozor, neboť nevíte, co vás v lese potrefí ….

4.12.2005 píše Takram PJ Plž

Nazdar pěstouni,
Tak už jsem navštívil vezení v jednom místním městě. A musím uznat, že se tam ke mně chovali moc přátelsky, i mariáš sme si zahráli a tak jsem stravil moc příjemnou noc. (potvrzení o zatčení přikládám). No, ale co se tu vůbec děje. Někdo unesl 3 krásné panny. No, 3 byly určitě, krásné, možná a to poslední….. ehm, u socilální pracovnice se to asi nepředpokládá, u hospodské děvečky je to možné, ale že unesli 13 letou holčičku, to mně trochu roztrpčilo. Tož jsme se do toho obuli, prozkoumáváme město a zjišťjeme informace a holt zlobíme spoustu lidí. Jde o to, že spiknutí má kořeny hodně vysoko a jsou dotoho zapleteni ochránci -minimálně jeden od samotných radních tohoto města. Začínáme se tomu dostávat na kloub až tak, že se mi prý má stát nějaká nehoda. Holt se asi nechám zavřít do vězení, aby byl klid. A stejnak sme si užívali spoustu srandy…. V jednu chvíli jsem se přestrojil i za místního kluka a prozkoumával okolí, dokud mně nechtělo zmlátit pár místních fracků. Ale je vidět, že jsou to jen kluci a tak mou iluzi, že mám lepru neprokoukli - nechal jsem si upadnout prst. Uvažoval jsem o celé hlavě, ale to by mi asi už neprošlo.
Taky jsem už obchodoval s podsvětím při získávání informací. Celé 4 zl mně to stálo….. ale i tak supr, protože jsem zjistil, kdo si tam nakupoval podivné býlí. Jednou to tam všechno uklidím…. Myslím tu špínu a to podsvětí. Stejnak jsou to jen zlí lidé, tak s nima budeme muset zatočit. Jenže korupce tu je veliká a tak s velkou obezřetností se do toho zatím moc nemíchám, ale až budu lepčí v magii, tak uvidiiiiiii….
Kamarádi ale nejsou v zisku informací moc schopní. Ten zaklínač s kočičíma očima málo mluví, Bell zase uvěří všemu co se mu řekne a Olaf je taky nějakej divnej. Tož to je na mně. Hmmmm, tož budu asi muset být vůdcem družinky, ale oni postrádají ten správný druh nadšení pro každou malickost…. Třeba je to naučím.
O mých rodičích jsem toho moc nezjistil. Jen to, že asi před 22 lety tu jakási skupinka gnomů byla a dělala brajgl a odešla směr další město. Tož to je asi vše a zase se ozvu…… Pozdravujte strejčka. Ješte nejsem tak slavný jako on, ale snažím se.

VĚZEŇSKÁ ZPRÁVA:
Takram Buzylišek byl zatčen za nevhodné chování na veřejnosti, ale za dobré chování byl opět za svítání propušten.

Podepsán strážný Archobald xXx

8.1.2006 píše Takram PJ Plž

Drahá rodino,
Vypadá to dobře.
Podsvětí mně zatím nezabilo a my sme už skoro vyluštili záhadu ztracených holek. Ukázalo se totiž, že z děvečky a poběhlice udělal někdo zombie a schovával je ve sklepě domu, který patří jednomu radnímu. Ale zase tak jednoduchý to nebylo. Pátrali jsme a pátrali, Dara kecala s dědouškama a babkama o vaření, Olaf chodil okolo, Bell se ksichtil a Zaklínač mračil a dělal mi ochranku, když tu něco roztrhalo nacimpr campr svíčkaře. On sice prý nebyl moc hezkej ani za života a při smrti docela trpěl, ale todle bylo trošičku moc. Místo smrti bylo od krve a místní krysa mi po bezvýsledném prohledání střechy řekla, že to udělal smrdící dvounožec. V márnici jsme pak prohlídli samotnýho svíčkaře. Nestačilo, že má střeva vesele namotané na ruce, navíc jsem ješte v jeho krku objevil prsty. A cizí. Tak jsme tedy vydedukovali, že ho zabila zombie. Jen jsem doufal, že si pro ty prsty nepřijde. Naštěstí Morrovi služebníci se o mrtvé starají dobře. Naše teorie pak potvrdil i místní kat, se kterým jsme se notně nasmáli, při teorii poprav. I když tak o tom premýšlím, tak to bylo docela smutné, ale smáli se všichni (zkusili jste si představit popravu kladivem?) no ale hodinka černého humoru zkončila a my se šli podívat na dům jednoho radního. I poslal jsem to očuchat Vlčka s Veverkou a ti mi potvrdili, že z tohoto zavřeného a pustého domu je cítit cosi nemrtvého. Jenže jak se tam dostat? Naštestí nám vypomoh jeden nejmenovaný místní kapitán stráže a ten nám doporučil skvělého zámečníka a zařídil že nás nebudou otravovat hlídky. Přeci jen, dokud nemáme důkazy a my jsme TI HODNÍ ?….. Po celodenním zbytečném hlídání jsme tedy dostali klíč od zámečníka(omrk si to přes den) a jali jsme se zahaleni tmou zkoumat dům. A skutečně v podzemí krom supr viného sklepa jsme objevili rovnou dvě zombie(Láhev Šato de Zombii r.1258 posílám spolu s dopisem) . Naštestí byli připoutané řetězem a tak je zaklínač, který statečně prolízal celé podzemí před námi , rozsekal. Odměnu jsme shrábli, ale jsou 4 ráno a čekáme na to, až se začnou probouzet tovaryši v kovárně, neb jeden z nich by nám moh pomoct dostat se skrze mríže, které jsme objevili v tunelu vedoucím z viného sklepa neznámo kam. Na ní totiž byly zámky, tkeré nedokázal ani zámečník odemknout a veverka mi pak řekla, že chodby dou pěkně daleko a ještě měla moooc divnej pocit, jako by ji obcházela smrt. A nevíme kam ta chodba vede dál, protože tam nejsou okýnka na ulici a po asi 200 metrech končí težkými dveřmi. Možná do radnice… uvidíme…
Jinak jak se máte?
Váš Takram

22.1.2006 píše Takram PJ Plž

Drazí příbuzní
…. Tak trochu nestíháme, ale určitě to brzo zase pošlu. No Už si začínáme vydobívat i dobrou pověst. Teďka se ukáže, jestli dobrou či špatnou (maximálně nás budou mít za blázny a budeme muset zaplatit náklady, což by mi nevadilo:). Vyšetřování se zdárně doufám blíží ke konci a šlapeme na paty několika radním. U radního kterému unesli dceru jsme si vyžádali ve 4 ráno pomoc a dostali jsme ji od jeho hlavního poradce. Představte si to , velet 10ti vojákům a dvěma specialistům. Ješte jsem dostal i vydatnou snídani (kterou naštestí do nákladů nepočítají) a vydali jsme se zatknout jednoho tajného zámečníka. Sice se pokusil o útěk, ale moje iluze dvou strážných a spojené síly Vlčka a Olafa ho nakonec přivedly zase zpět. A pak že z nej nic nebude (Z Vlčka, ne z Olafa ?). Když jsem mu ješte pohrozil Vevčou, hned s námi začal spolupracovat. Určitě ho budou strašit noční můry. Naštěstí nám vykecal pár míst, kde dělal ty zámky a už jsme ho zavřeli. Snad mu někdo ješte ošetří to prokouslý stehno .....
Nakonec jsme si vyřídili pár povolení, prohledali pár domů a zjišťovali, jak to vlastně je s těma tajnejma chodbama. Kruciš, celý město je podkopaný. Ach jo, radši bych byl na vzduchu. Jedna stará ovdovělá kouzelnice, se kterou byly trochu problémy, protože ten zámečník ji dělal zabezpečení podzemí, mi po prohlídce jejího sklepení slíbila, že mi ukáže nějakou magii a sešle na mne kouzlo. Zajdu za ní, až to tu zkončí a pokud do toho nebude taky zapletená, protože je mi přeci jen mírně podezřelá.
Dala nám naštestí pár indícií a jak je cítit v tom podzemí pod radnicí, byly správné. Nejdříve jsme tam blokly zámky železňáky (snad to není hanobení měny), ale nakonec jsme tu mríž do podzemní chodby vyrvali pomocí Bellurdanova koně. Pěknej chaos by měli na radnici, kdyby se jim tam začal poflakovat kůň s mříží a za ním zombie. Protože to přesně nás tam čeká, až otevřeme další tajnou chodbu……
A jak to dopadlo? Napíšu příště…. Doufám ….

6.2.2006 píše Takram PJ Plž

Tak kde jsem to zkončil
Tož začal útok. Olaf nakoukl do dveří a oznamil předpokladané. Za dveřmi 2 zombie. Sice sem jich předpokládal víc, ale co naděláme. Bellurdan s Olafem se o ně rychle postarali. Já obezřetně vyčkával se svěcenou vodou v chodbě a uklidňoval přivolaného koně. Je to sice kouzlo, ale i tak je to stále kůň…… Následovalo pár dalších místnůstek s nic moc zombiema a tu jsem i já přiložil ruku k dílu a dekapitoval je (to znamená uřiz jim hlavy, aby už nevstaly, jen doufam, že to bude fungovat). A v poslední místnosti, něco jako vězení jsme narazili i na hlavního záporňáka-nějakej kouzlenik, na pomocníka radního, dvě další zombie (nějaký silnější) a hlavně tam byla i uspaná Pala, to je ta malá holka, po které se patralo. Vyjednávání trochu fungovalo a tak stihl Olaf zaběhnout aspoň pro posily v podobě několika roztřesených strážných…..
A potom to byl boj…. Magie, Dařiny lektvary, Olafova a Bellurdanova čepel, prostě boj boj boj… ješte teďka se klepu. Já kouzlil a házel svěcenou vodu. Docela nas ale naštvalo, že už jsme vyhrávali a ten kouzelník zmizel a ješte jsem při tom ohluchl. Ale co nadělám…. Vše ale dobře dopadlo, když strážní kouzelníka objevili nedaleko a rozsekali.
Následovala veeeelká radost a Palu i zajatého pomocníka jsme přepravili k radnímu a byli pozváni na večeři. Celej den jsme prospali a nachystali se na večeři v panském domě. Tu přišlo ale vyrušení a zprava z chrámu Morra. Ješte sme tam stihli zabehnout a bylo nam oznameno,z e Palina duse je v nebi. Coz je podivne. Koho sme to teda zachranili?
Večeře proběhla v přátelském duchu, i když radní je pěknej snob, tělem i duší, ale jeho poradce je fajn. I vlček dostal pořádnej stejk. Hodně poslední dobou jí a roste asi sem ho měl taky preučit na tofu a kořínky, ale příroda je mocná čarodějka. Sežral toho 5x tolik co Olaf. Ale hlavní věc je, že tudle večeři taky nemusíme platit. Po ní se všichni rozeběhli po domě a na studia, ja ještě kecal s poradcem a planoval otevření čajovny a bylinkářství, když tu něco bouchlo. Stihl jsem ješte na vlčka zakouzlit ochranu před ohněm a chtěl jsem i na poradce, ale ten už odběh. Tak jsem aspoň uklidil ze stolu stříbro, aby se jim neroztavilo a snažil se zjistit, co se děje. Všechno bylo ale v plamenech. Vypada to, že něco bouchlo přímo u radního. Ach jo, zase další záhada. A Pala nikde. Kruciš, kdy to zkončí…… pokud to nebyla Pala, tak proč si na Palu nehrala dýl? Vždyť my jsme zatím nic nepodnikli. …uvidíme. Nemáte pro mně nějakou radu? Zeptejte se strejdy …

19.2.2006 píše Takram PJ Plž

Nazdar mami a Tati,
žiju. Dokonce se nám podařilo zjistit, kdo se skrývá za roztomilou tvářičkou Dary, teda Paly. Daru prozkoumám až později. A co se tam teda skrývalo? Duše 1500 let staré čarodějnice Veleslavy. Určitě ste o ni už slyšeli. Teda aspoň děda Potměsvítil, kterej se v magii vrtá nejvíc. Ono totiž došlo k tomu, že si nás Dara najmula jako doprovod. Teda Pala, nevím, proč si to pořád pletu, třeba je to taky čarodějnice. Ostatním se to moc nelíbilo a pořád, že s náma má něco zalubem a kdesi cosi. Ještě do toho všeho zmatku Nás opustil Olaf a Bellurdan dotáh nějakou malou holku, co je ukecaná víc jak sestřenka Majijakvrata. Ale jak to vypadá, porazila ho v čestném souboji a Bellurdan se teďka pěkně stydí. Hmmm, jak mohla 14leta holčina zmlátit Bella? Tomu přijdu na kloub, ale prej je z cirkusu, tak bude aspoň zábava. No a k ochraně Paly. Tak jsme si šli do Trojmostí a nocujeme v hostinci. Když tu cítím magii, zrovna když hlídám u Palinejch dveří. Kouknu dírkou a ona nám Pala kouzlí. Teda trvalo ji to aspon čtvrt hodiny. Už už sem čekal, co vyvolá za démona abych ho moh prozkoumat, ale ono nic. Před ní se objevila Veeeeelkaaaaaaá mramorová vana i s vodou. Jediným problémem pak bylo, že jsme byli v prvním patře a a prostě se ozvala rána a vana už v prvním patře nebyla. Ještě štěstí, že lokál byl prázdnej. No, další den šla Pala teda Veleslava už s pravdou ven a já si ji docela oblíbil. Pala určitě byla pěkná náfuka a tadle paní je i veselá a má mě za šaška. A dělat šaška Velmistrini a zakladatelce magie je velká čest.Hohoooo. Cestou jsme ještě potkali Mantikoru (její sošku přikládám) a dorazili k Trojmostí.

K dopisu též přikládám kopii smlouvy na dům i s popisem co jsem získal za naše služby a posílám ho kvůli tomu, abyste sem poslali někoho, kdo zde zařídí čajovnu a dýmkárnu, protože totu neznají. Nejlepší by byl Donta Ztrávysezblil a Irwin s Julčou Blátošlapovou. Prostě co nejvíc těch co se chtějí podívat do světa. Chcu zde udělat řetězec Čajoven u Žlutého Králíka. A ať je to rychle. Barák je skoro můj a už jsem do něj vrazil peníze. Ale takhle ho daruju Gnómům. Pokud se mezitím udála nějaká svatba, tak jim to dejte jako svatební dar a můžou se rovnou nastěhovat.... Tak se čiňte. těším se na Vás, Váš Buzzy. pa a pozdravujte všecky okolo.

5.3.2006 píše Takram PJ Plž

Vivat Trojmostí,
úžasné městečko. Dosti mne překvapilo, že když jsem šel k bráně zjistit, kde se skrývá sídlo rodu Kilmarských, tak to vypadalo, že se mne bojí. Orkové, které jsem pozdravil v jejich rodné řeči ode mne utíkali. Podivné. Po chvíli utahování z kapitána hlídky jsem ke svému překvapení zjistil, že se zde nalézá dokonce gnómská čtvrť a jsou s ní nějaké problémy.
Proto asi poslal s námi ochranu, když jsem řekl, že musíme Kilmarským doručit jakousi zásilku (Palu :) To jsem se teda divil, protože jak můžou být problémys námi gnómy? Palu jsme teda odevzdali doma a zašli se podívat do vyhlášené gnómské hospůdky.
Ehm, je vidět, že jsem už dlouho nebyl doma. Tak skvostná architektura mi prostě vykouzlila slzu v oku. A ty barvy od výbušných rachejtlí a petard. Krásně veselé.
I když se ukázalo, že nejde pouze o výsledek umění ale o boj mezi 3ma klanama. Zbytek družinky pak nepochopil veselého ducha a radši se poté, co jsem doručil syčící balíček k jednomu z domů, a parta z hospody jim chtěla darovat několik rachejtlí se dekovala úprkem ze čtvrti.
Já se tam poté během následujících dnů několikrát vrátil abych se připojil do místních rejdů ale abych je i vyřešil, protože ta barevnost už přechází do lidských čtvrtí a co je moc to je moc. Celý město je z nás tak trochu na větvi. Holt náš nárůdek se nezapře.
Proto ale radši po městě chodím maskován jako trpaslík, i když Bell z toho nebyl moc nadšen, když se viděl 2x. Anrem se někde ztratil a jako vrchol všeho se pohybuje po městě v noci duch. Valentina to taky občas přehání s půjčováním věcí a zlobením Vlčka a Veverky. A když ještě nekdo doručil Bellovi výbušné jídlo s mým jménem na konfetách, zrovna když byl na obědě u Kouzelníka Teoretika, začal jsem být trochu smutný. Kvůli tomuto mě totiž nepustili k tomu kouzelníkovi na věčeři, i když ostatní jo. Ale zmiňoval jsem se o duchovi, že? Už sem viděl kostlivce, Zombie, mantikoru, ale ducha ne. Tak jsme ho začali nahánět. první noc nic, ale druhou jsme se domluvili už i se strážnejma a tak jsem čekal v hospodě na echo, zatímco Anrem s Veverkou v kapuci s Bellem a Valentinou šli po vytýčené trase po městě. Tu sem dostal echo od Veverky, že ji něco hrozně rozzuřilo a porstě se něco děje. Budu muset zapracovat na našem souznění. Vyrazil jsem teda rychle za nima na Vlčkovi. Jak se ukázalo Valentina to zase přeťápla a snažila se otravovat Veverku a tak ji Anrem jednu natáh. Teďka brečí a je smutná, ale holt nemá míru. Já jo, i když jsem gnóm a trochu se tím od mého národa občas liším. Baf duch. Kde se vzal tu se vzal a zatímco jsme se dohadovali, co Valentina zase provedla, zjevil se.... Posílám s dopisem i jeho rytinu. Byl to průhlednej strážnej. Nereagoval na nic, tak sem za ním došel a dotkl se jeho zadku. Jak už strýček říkal. Nesahej nikomu na zadek, pokud to není aspoň pěkná holka. A pokud je povolná 2x líp. Jinak se nauč uhýbat. No, neuhnul sem. Trochu to zamrazilo když mne praštil, ale jinak nic víc a zase kráčel dál. Hohoooo, První setkání s duchem, a ani takovej velkej chlap jako Anrem nedokázal co já.... je moc opatrnej, ale takhle nic nezjistí. Další zkoumání ale proběhne přístě. Teď sepisuju úvodní řeč, protože uspořádám hry , abych konečně vyřešil boje mezi gnómy a byl klid.... Vivat Garl Vivat Garl Vivat Garl Glittergold....

HHHHHH RRRRRR AAAAAAA

Získal jsem už pro ni staršího z našeho rodu. Musím to domluvit se staršími těch dvou dalších rodů.

Hlavní body lákací řeči - - Hlásná trouba - musím vzbudit zvědavost+ soutěživého ducha. musí navazovat na tradice, aby to někdo nebojkotoval a uznal výsledek. Musí vzbudit chuť být nejlepčí.
Musím - Zajistit domluvu s městem, povolení - zároveň to bude impuls pro gnómy, aby se "těm velkým" předvedli a nezahanbili náš rod.
Nakoupit - haraburdí - na Kila za mědáky + další Prkna, fošny, hřebíky, lepidlo.
Nesmí se - krást, škodit ostatním týmům, otravovat, používat magie mimo povolená pravidla.


Magie - smís e používat pouze pro opravu, lepení, barvení výtvorů.
Bude zařízeno - obrovská hromada haraburdí. Fošny, dřevo atd... na nějakém velkém place u řeky


Hra: Postavit během 15 hodin plavidlo, které projede po řece a pod mosty okruh kolem města. Kdo dojede do cíle první, vyhrál. pokud se utopí všechny lodě, vyhraje ten, kdo dojel nejdál. Bude se kontrolovat a každý kdo bude podvádět, bude diskvalifikován. Jde zde o čest rodu...

Vítěz - bude požívat statutu vedoucího gnómské čtvrti - starosty
Prohrávající - uklízí


Všechny strany pak zvolí své vůdce - radní. Ti se zodpovídají Starostovi gnómů a ten uz jen Starostovi Města. + / -

19.3.2006 píše Takram PJ Plž

Já už tomu zacínám přicházet na kloub.
Bod 1: - mrtvej strážnej pátrá po magické kouli, která je zároveň artefakt ve kterém byla duše Veleslavy a díky ní, nemuže jeho duše na onen svět, protože ji pomohl ukrást. Jeho ostatky pak někdo skoval do Veleslaviny "poličky " v mausoleu a odtud chodil jako duch hledat.
Bod.2: Strážného kamarád - místní gambler, dlužící podsvětí 4zl. Nejdřív před náma utíkal, ale nakonec jsme ho přeci jen načapali a přemluvili ke spolupráci. Nechť je má peněženka brzy tak plná jak před návštevou jeho bytu ooo veliký. A ješte nám sdělil jméno bývalé strážného snoubenky a to, že strážný pracoval pro podsvětí a na krádežích, třeba u Kylmarských
Bod.3 - Snoubenka. Už to vlastně není snoubenka, ale vdaná dáma, která nám opět za určitý obnos věnovala náhrdelník, co ji před dvěma rokama prý poslal její milý, než se ztratil. V náhrdelníku byl magický obtisk nekromancie asi z koule a patřil Veleslavě.
Bod 4: Zase mrtvej strážnej ten samej- poté co jsme čekali na ducha u Kylmarských, našli jsme Veleslavu a ta nám zpřístupnila Hrobku Kylmarských a tu jsme vlastně objevili tělo strážného, které jsme následně přenesli k Morovi, ale stejnak, dokud se nezruší kletba, má útrum a do nebe nepude.
Bod 5.: Sleduje nás 17letá studentka magie - zvládne i neviditelnost. Že by Vdova ?
Bod 6.: Tajný klub - trajdající duch nás dovedl až ke klubu gamblerů, kde se koule ukrývá. Sám ovšem dovnitř nevíme proč nemůže. Postup hledání místa byl delší a zahrnoval detekce magie (pozn - prakticky ve městě není) a Bellovo zakreslování dráhy ducha do mapy, ale nakonec stačilo ducha prostě sledovat.
Bod 7: Tajný klub II - Dovnitř jsme se dostali bez problému, stačilo jen mít dost peněz. Na zítřek mám domluvenou hru v zadních salóncích, což je poblíž předpokládaného úkrytu koule.
Bod 8: Přidal se k nám starý číňan z dálného východu. Kouzelník, důchodce, podivná osobnost, zatím nedošlo k boji tak nemám další poznatky.
Bod 9: Mám dalšího gnóma na své straně, zbývá poslední strana
Bod 10: Proč si to sakra píšu do bodů? Anrem se zdejchl do knihovny. Dara se zdejchla do palírny. Moje rozvernost holt musela ustoupit, když mám pod rukama 14letou puberťačku, důchodce a bručouna Bellurdana. Někdo tu holt musí přemejšlet a ukazovat směr. Snad se brzo ti dva vrátí. Teď jen přemýšlím, proč tu kouli vůbec chceme? Asi z principu, protože byla ukradena a je to něco, co nám může osvětlit, co se tu vůbec děje….. grrrr

Asi si pudu zapálit nějakou rachejtli … hehe….

2.4.2006 píše Takram PJ Plž

Nazdar mami a tati. Tak jsem zase udělal takovej menší problémek, ale to se srovná – zatím žiju. No, jak jsem psal posledně. Poté co jsem si zařídil loděnici pro gnómy, vyrazili jsme na hazard. Hrál jsem s Valentinou karty proti mazanejm týpkum a mezitím moh Li kouknout, co že je to za závěsem, kde by se měla skovávat koule. Li nějak nešel a vzhledem k tomu, že zbytek družinky se ukázal jako TOTÁLNĚ neschopný cokoliv dalšího vymyslet, omluvil jsem se a šel na „záchod“ a karty vrazil Bellurdanovi. Jaké bylo mé překvapení, když za zástěnou byla magická tma, za ní ork se šavlema a svatyně s hadem, Lim, výklenkem s mríží a koulí s deseti dýkami. Ork držel Liho v šachu a já aspoň měl jako neviditelnej možnost to tam důkladně prozkoumat.

Snažil jsem se orka zblbnout svatým hlasem zpoza oltáře, ale ten tatrman zavolal svýho šéfa. Naštestí jsem byl dobře skovanej a moh si vyslechnout, jak Li jako senilní stařec zjistil konečně, že toto nejsou toalety a byl vyveden. Já zůstal celou noc skovanej až do chvíle, kdy šéf začal čistit terárko s hadem a ten si za mnou přišel popovídat. Hezkej hádek. Kobra. Ale šéfovi se moje přítomnost moc nelíbila, tak mne začali nahánět a vyhrožovat mi. At žije neviditelnost? Jedinej Anrem se snažil něco provádět, ale i tak jsem se z toho musel dostat sám. Přes hlavní dveře. Chudák šéf. Kdyby se jen nechal přesvědčit, že ten hlas co jakoby vychází z druhé strany dverí je mistr Wu a otevřel. A on ne. Tak sem mu ukázal jak se hledají oríšky pomocí veverky a klacku. Hehe a nechytli mne?

Celej den sem se pak skovával a spal u příbuznejch a večer šel hlídat ducha. Jaké to ale bylo překvapení, když se u Morrovců neukázal a po návšteve Kylmarských se ukázalo, že je už v klidu, neboť koule i s dýkami je u Veleslavy v hrobě. Zíral jsem na to dobrých 10 minut. Prostě to nechápu. Sice mi to bylo vysvětleno, ale stejnak ten přístup. Bellurdan je fakt najivní. Z mého pohledu šel, řekl temnému kultu, co pro jakési temné rytuály oživil spoustu nemrtvých, Veleslavu a buh ví co ješte, tak jim proste řekl: Vím že máte kouli – artefakt nedozírné ceny a když ho přinesete do hrobky, tak se ztratí duch, co vám trajdá ke dveřím… a oni souhlasili. A donesli kouli ke Kylmarským, Pale rovnou pod nos. Ne že by se postarali o kosti toho ducha a vynesli je za město či úplně někam mimo. Oni prostě v pohode ji tam nechají… hmmmm

No doufám, že odtud brzo odejdeme. Moc mne to nenadchlo. A každej tu ríká gnómum goblini. Ješte pak přijel za Palou její starej kamarád Leech a ani se nepozastavil nad tím, že jsem ho hned u dveří oslovil dobrý den pane Leech. Hulvát, nemá správné vychování. Tak jsem na něj poslal aspoň Morrovi kleriky. Sice je to teď na Valentinu a Anrema, ale co už…. Tož se mějte a budu vám posílat teď zprávy časteji, protože už za mnou běhá více zvírátek?

Vážený pane šéf,

Velmi se omlouvám za neštastnou situaci, kterou jsem způsobil svou návštevou. Podle nám dostupných informací u vás totiž sídlil temný kult uctívačů ješte temnějšího hada a měl na svedomí nekromancii a další úmrtí. Jsem rád že tomu tak není a vše je vysvětleno. Kouli jsem považoval za ukradený majetek Kylmarských sa snažil jsem se jim ho vrátit. Vzhledem k tomu, že jste již dospěl k dohodě s Palou a duch již spočívá v poklidu, prosím pojměte tuto moji sošku, kterou jsem vyrobil, jako omluvu a použijte ji třeba jako terč na šipky či držadlo na kobouky na záchod S Pozdravem a omluvou Szyskyntakram Buzylišek



píše Takram PJ Plž

Kronika Trojmostská aneb Hrůzy Gnómských her ....

.... Tohoto dne na jarmarku vyvolavac zacal jakousi HRU gnomskou vyvolavati. Velka zabava konati se měla na okraji řeky v docich. I seběhlo se tam mnoho z gnómských lidiček a co se děje zjištˇovati počali.

Onu hru vypsal jeden z potrhlých , jménem Szyskyntakram Buzylišek a přihlásiti se do ní měly tři klany gnómů válčících.. I Na břehu naší milované řeky tribuna vyrostla i budova s nápisem Zákaz vstupu hlavně gnómům, přestavěna byla. V jejím sklepení podle zjištěných informací hned první den na 50 těchto skřítků zavřeno bylo, pro nepovolený vstup do oné budovi a tak vznikla 4tá skupina zvaní Sklepníci, neb tito se dali po dvou dnech dohromady.

Hra tato měla mít pevná pravidla a jeden z vylepených plakátů zde jako důkaz přikládám, ale jak jsme se později od hlídek dozvěděli, prakticky všechna byla porušena, jak to u gnómu bývá.

HRA taktéž značných prostředků odčerpati musela, neb ochranka řeky a doků zajištěna byla u Guildy Karavan a snad i Mafie zastoupena postavami v temnych plaštích byla.

Když pak na samotný průběh došlo, začali skupinky gnómů plavidla svá stavěti, pod bedlivým dozorem rozhodčích a i zástupci města se svou ochrankou pozváni byli. Nudná to po chvíli záležitost začala býti a proto přeskočíme noc a další den ráno zahlaholili trubky NA Start. Ve znamení chaosu se hned první ze čtyř lodí potopila, ale tu se další neznámá loď teleportem objevila. I počali loďe mezi ssebou bojovati, vodními děly, balónky, dláty a vrtačkami, až jsme se báli, že město lehne popelem.

Šéf soutěže též začal magií do hry zasahovati a hmyzstvo rozličné na magickou loď vrhati. Když ta otočiv se dnem vzhůru stále v plavbě pokračovala, ohnivou kouli po ní vrhl a následný výbuch dům vedlejší zbořil. Sic další loď se místo ní zjevila, stejně se všechny nakonec potopily, gnomove mezitim do řeky naskakali a hemžilo se to jimi tam jako při výlovu ryb.

Hra však přeci jen, vítěze jediného měla , který i po jednom potopení doplul a gnómové tak oslavovati nastálý mír mohli. Město však daného gnóma, který hry zinscenoval pro výtržnictví povolalo, na noc do žaláře zavřelo a pokutu za následky 13zl mu vyměřilo. Však město nedoufalo, že gnóm sumu zaplatí. I to bylo velké překvapení, když on ji vskutku další den donesl........

Konec zápisu v Trojmostské Kronice o hrách

PRAVIDLA:
1. Před soutěží a po dobu soutěže je ZAKÁZÁNO jakkoliv škodit soupeřícím týmům - jak z venku, tak zevnitr
2. Po dobu stavění a hlídání PLAVIDEL nesmí TÝMY opustit své vymezené prostory na hru. Každý tým MUŽE přes noc hlidat svoje plavidlo.
3. Navštěvníci bez povoleni SPECIALNĚ ODE MNE NESMI jit jinam než na tribuny.
4. NIKDO nesmi dělat cokoliv v řece za účelem narušovat hry. ZVLASTĚ gnomové.
5. Po dobu HRY nesmí byt nikdo krom osob s povolením ode mne v RECE - NEBEZPECI URAZU


PLAVIDLA
1. Loď nesmí být vybavena žádnou zbraní
2. Musí byt siroke maximalne jako 1/3 reky v nejuzsim miste (zde predpokladam, ze to bude aspon 3 metry) a dlouhe max 10 metru - presahnuti tolerance povoluji po prozkoumani JA
3. Mosty na rece NESMI BYT poruseny... muzete je s plavidlem podplout a preskocit
4. Zadny gnom z tymu si nemuze donyst do hry nic z vlastnich nastroju a vybaveni. Obleceni a jidlo povoleno.
5. Reka bude mit presne vytycenou cestu - aby si nikdo nezkratil trasu třeba bocnim kanalem
6. Jakekoliv narazeni a poskozovani lode protivnika je ZAKAZANO
7. Hra trva od rana jednoho dne a další den rano je START
8. Pouzivani magie po dobyu souteze kdom kouzla ZPRAV a SLEP - popis prilozen je ZAKAZAN
8. Po dobu souteze tymy ani plavidlo NESMI - krom preskoceni mostu opustit reku.
9. Vitezem se stava ten, kdo jako první dorazi se SVÝM plavidlem do cile, ci dopluje nejdal.
10. Kapitan vitezneho tymu urci starostu gnomske casti na nasledujici rok
Po roce se budou Hry opakovat a urci se novy starosta......


Nazdar strejdo,
Tož sem už prozkoumal další vězení, prozměnu v Trojmostí(zápis přikládám). Dostal sem se tam za hry co zbořily jen fakt malou trošičku města, ale gnómy to aspoň usmířilo. Tý práce, co sem do toho vrazil, o penězích nemluvě. Naštěstí vše dobře dopadlo a zvolili si konečně po roce bojů šéfa .

A jak sem toho dosáh? Jednoduše. Vzpomínáš, jak děda stavěl tu lítající loď z haraburdí_ tak něco podobnýho sem jim zadal na řeku a proti těm co by chtěli tudle hru rušit sem vymyslel skvělou past v podzemí doků. Měla dvoje dveře - jedny s cedulí NEVSTUPOVAT a druhý bez cedule a "tajný" pro ty chytřejší gnomy. Pak tam bylo už jen propadlo a cela. Puvodně to bylo pro 30 gnomu, ale vlezlo se jich tam 50.

Ale štvali mne při hrách stejnak nejvíc Sklepníci, protože ta jejich magická loď mne fakt nazlobila... porušila všechno a tak sem ji musel vyhodit do povětří. Ostatní taky porušovali, ale tidle nejvíc. A to jsem si jako ochranu pozval 40 lidi od karavan a 8 od mafie. Stejnak se to cely zvrhlo v jednu velkou namorni bitvu. Nastesti ale nikdo neumrel. A ty vyplytvany magie..... Grrrrrr.... Musim ale priznat, ze skvělejch napadu měli hodne. Vodni pumpy na vodni dela, z padel zatarasy, utocne skupinky vrtacu, lode dvojnici, a další. No jo no, ale všechno nakonec dobře dopadlo, jedni vyhráli, zvolili séfa a já od nich jako důkaz úcty dostal čajovnu a před ní na zahtrádce zase zasadil Ocelovej Dub. JE to skvělý, už mi rostou 3 (na hrobce, v.... a v Trojmostí).. Tedka uz mám aspon od nich klid. Ale práce s něma byla. Rpesvedcit je vůbec, aby do toho sli a vymyslet to...

A nakonec mi město ani nepodekuje, jen po mne chcou , abych jim zaplatil.nastesti nase stara znama Pala mne pucila a platit se jí to bude z výdelku cajovny, a nebo az se vrátím s penezma a dluzím ji sluzbicku.

.. Hmmm, toz cao a rád vás někdy uvidím .

21.5.2006 píše Takram PJ Plž

Co ale tedkon,
Družinka v nedohlednu, toz jsem se vydal jejich posledním smerem, rozjímající nad nesmyslností světa a mrháním síly, přesvědčen o klidu a míru co najdu v přírodě. A kde se vzal, tu se vzal, lehce výstřední druid s problémovou pamětí byl usídlen na křižovatce. Naštěstí mi poradil, že na souznění s přírodou je nejlepší praštit hlavou do stromu. Sice za to chtěl Miliooon zlatejch,ale naštěstí pak na to zapomněl.Tak sem si dal houbičky, začal meditovat a občas zkoušel, kterej z okolních stromů mi pomůže k souznění.

Ani jeden to nebyl, do chvíle, něž došla družinka a z klubka hadů, co je měl druid se vyklubala mocná lesní bytost Vimir. A že prej nějací tatrmani jeho jménem plení vesnice a že by byl rád, kdyby se o ně někdo postaral.

Tož sem si řek,že to je boží úkol, lehce sem pokáral Valentinu, která si z něj dělala srandu: - řekla: *Hadů tu je plná řiť.* Představte si to, před hadím polobohem.

No ale vyrazili sme a já cestou zkoušel furt stromy,ale ani jeden to pořád nebyl. Ach jo. Když jsme ale našli tábor bojovníků s Hadem na zástavě věděli sme, že sme tu dobře. Jako jedinej odvážnej s družinky sem šel k nim, oficiálně se přihlásit a obstát před jakoukouliv zkouškou. Čekala mne v podzemí. Zmetci. Zabít chudáka vesničana. To sem samozřejmě nemohl udělat a tak ho zabili oni a po nějaký době poslali dalšího, předtím mne ale obrali o věci. Jen pár žaludů se mi podařilo skovat, nechtějte vědět ani kam Ten další ovšem byl jeden z jejich a já to prokouk. Ale pozdě. Nejdřív sem si prodlabal cestičku z podzemní kobky do chodby, ale pak mi docela dělaly problémy propadla a absence světla. A tamk mne nakonec dostali. A začali mučit. Sice jsem se snažil přivolat pomoc boha, ale družinka ani on nikde, bylo toho na ně moc a po 4 dnech jsem konečně došel souznění s přírodou. .....

Jaké ale bylo moje překvapení, když mne z božského lesa zavolal hlas zpátky. Zrovna jsem koketoval s jednou roztomilou dryádou, Jean se jsmenovala a tu se ozval tichy hlas jako seveleni vetru... Takrame, volaji tě ze světa.... Máš tam toho ještě hodne do cineni....

Menšim šokem sice bylo, že mam tedka skoro 2 metry, ale vidim ve tmě a umim fotosyntezu. Ještě vlček mne už bohužel neunese. Ale stejnak sem druidum vděčnej, protože do Lesa věčného klidu a miru mužu jit vždycky, tak proč si to neužit tadyhle, žejo ....

Grrr, když sem nasel družinku a chtěl se pomstit tem bezvercum, tak sem zjistil,z e radsi utekli. Jen na miste, kde mne umucili rostly 3 propleteny mocny Ocelovy duby, které vzklicily z meho byvaleho tela...... nekdy vas tam zavedu...... mejte se, mam moc práce, protože si du delat zbroj....

25.2.2007 píše Takram PJ Plž

Čajovničky krásně prosperují, ale co čert nechtěl, peněz na otevření nové moc není a tak začínám uvažovat o znovuzavedení svého dobrodružného života. A hlavně se zbavit té zelené kůže. Sice to zezačátku byla docela legrace, ale takto by si matka příroda neměla pohrávat se svými služebníky a měnit je v orky. I ork je sice také boží stvoření, ale s hlavou orka. Orčí tělo je pro Takrama příliš veliké. Aspoň že ta nabídka na zmenšení přišla. Ani nevím, koho jsem to pověsil za nohu ze střechy za to kouzlo. Ale houpali se na laně pěkně. Jako vánoční ozdůbky pro obveselení okolí.

A co čert nechtěl objevil se tu ten podivnej trpajzlík Wexew, že na chvíli pověsil dobrodruhování na hřebík a jde si zakládat chrám nebo něco takovýho. No prosim. Zbytek grupy se prý vyskytne brzo v Morhanku, tož se tam za něma vydám. Ještě zalít svou novou zbroj, nakrmit vlčka a vzhůru za dobrodružstvím.

Odhalit skupinku nebyl zase takový problém, protože z nenadání se obejvivší krásný dům uprostřed zaostalého Morhanku vzbudil snad každého pozornost, i když daná iluze byla jednoduše prokouknutelná. A tak jsem se k radosti všech opět s nimi setkal…..

Je sice pravda, že z dobrodružství nic moc nebylo, protože milá Pala nám zadala kontraverzní Únos, se ktrerým jsme všichni krom Liho nesouhlasili. I když asi to byla volena příliš silná slova a nakonec jsme se s Lim domluvili, že mu uděláme ochranku a pokud daná osoba půjde dobrovolně a nikdo ji nebude nutit, dojde vlastně ke schůzce. Sakra proč takové tajnosti? Prostě jsme si udělali výlet do Trojmostí, kde jsme vyzvedli kouzelníka s jeho učni a zase do Morhanku a nakonec do jakéhosi překrásného hrádku, kde na nás z keře jukl Wexew a měl krátkou debatu s Lim. Asi vše zařízeno. Budu je muset poočku pozorovat, aby se nám moc nezvrhli. Holt tidle východňané…. Chvíli se nic nedělo, a po průzkumu nakonec z hradu vyšla Pala a naštvanej Li. Pala se jala řečnit s kouzelníkem a Li, který byl nějaký naštvaný, prozměnu obstřelovat ptactvo, co se změnilo na draka. Hmmm…. Nebezpeční orli sídlí v těchto lesích. Musím ale říci, že jsem lehce zmaten.

Výlet se povedl, nebyly tu žádné problémy, jen Li nám dluží více či méně a nevím pořádňě co se stalo….. Mám sice pocit, že to má něco společného se soupeřením čarodějů, špionáží a dalšími konkurenčními boji, ale proč bych se o to já, služebník přírody měl starat. Důležité je vědět, kde je mé místo a aby neubližovali přírodě.

Naše cesty za bohatstvím se ale asi protáhnou, Dara si zařizuje hospodu v Trojmostí, protože tohoto výletu se vůbec neúčastnila a my jdeme na průzkum za zaklínačema a snad do hlaního města, kde nám Li splatí dluhy ….. uvidíme , jak se to vyvine. Třeba navštívíme samotný kráter.. Mohly by tam růst zajímavé rostliny do mé zahrádky ….

25.3.2007 píše Takram PJ Plž

Putování lesy vesele pokračovalo a zatím se nic klasického z dobrodruhování neděje. Sluníčko svítí, ptáčci zpívají, na obzoru zřícenina a jako vždy nic na škádlení krom Bella. Obezřetnost ale vyhrála a tak jsem ke hradu dolítl jen já. A ejhle, zajímavá to věc na hradě se nacházeti skýtá.

Jakýsi humanoid skoro jako ork, troll či člověk dohromady si to tu zpívá a chystá topit pod kotlem. Zříceninka byla taky sympatická a jediná budova, co tu stojí a vypadá zachovale je věž, ale i tak nás nic nenutilo tu zůstat. Stejnak ale Anrem chtěl provést neviditelný malý průzkum, takže jsem ho jako ptáček následoval. Nu ale tu se ukázalo, že to zase nebude jen tak obyčejná pevnůstka, protože magická mlha z kotle pokryla hooodně šitoký okolí kolem zžíceniny. Zajímavý magický nástroj. Anrem si s tím ale nějak poradil. Stejně jsem ale následující hodinu slyšel jen zpěv orka, protože z mého místa nahoře na věži nic vidět nebylo. Jenže pak začal šramot a vlnění a snad i zvuky boje. Kurňa, co to tam ten Anrem provádí? Vždyť to nevypadalo vůbec nebezpečně a teďka to vypadá, že se tam něco semlelo. Stejnak sem ho ale v mlze nenašel a tak mi nezbývá než dolítnout zpět a počkat na něj. Saaaakra, a ty magic misajly jsem si taky nezasloužil, vždyť jsem chtěl vyjednávat…. Gert, už ho nikdy nenechám lozit samotného. Ale co už, bylo to z Anremovi strany vloupání. Tak jsme místo radši rychle opustili a vyrazili dál. A on ten kraj nebude zase tak pustý. Na cesťě človíček, kterého před pár dny přepadli chudáka na cestě kolem a teď tu čeká na vojáky, kteří mají jet kolem či na nějaké dobrodruhy, co mu pomůžou. Chudák malá. Ještě se zeptám koníka, jestli viděl něco navíc. Hmmm to je ale divné, protože kůň tvrdí, že už tu čekají docela dlouho a nikdo je nepepad. Nemá to nějaký pomotaný? Vždyť ten člověk vypadá tak věrohodně.

Stejnak ale nachystám vlčka na nejhorší. Potvora , ten chlapík byl vážně jeden ze zbojníků, ale to jsem zjistil až později… saaakra. A bylo jich docela dost a s magií. Radši zdrhneme a bojovat budeme, až se více připravíme. Jenže jak se ukázalo, to nestačí. Ten zmetek banditský čaroděj si nás vybral pro nějaký hnusný kouzlo co nám nosí můry do snů a některý byly fakt dosti hnusný. Hlavně ta co žrala malý zvířátka. Fuj. A tak unavení jsme zjistili, že v té milé vesnici, ve které ke zděšení obyvatel Bellurdan vykouzlil svůj dům jsme v zásadě obležení a pokud vykoukneme slízneme blesk. Nu, valentina to stihla, Anrem neviditelnej se ven dostal a pomocí mé svítící magie jsme toho zmetka zahnali. Však počkej…… jenže letěl rychleji jak já. Potvora, ale jak to vypadá , taky měl v kalhotách naděláno. A tak prcháme dál ale já si ho pamatuju a vymyslím mu něco obzvláště zajímavého…. Ještě udělat něco s tím spaním, ale den ode dne můry slábnou a konečně se může prospat… jupiiiiiiiiiiaaaa chrrrrrrr zzz z z z z zzzzz

8.5.2007 píše Takram PJ Plž

Cestou, necestou, polem, nepolem letecky jsem se vydal poptat, jestli by se pro nás nenašel nějakej melouch u mých soukmenovců druidů. Hmm, nic extra velkého, ale aspoň informace, že Airen šla na západ, kde neřádí jen banda orků, ale i ti zmetci, co s nima mám nevyřízený účet za svou smrt…. Jen abychom na ně nenarazili dokud nebudeme připraveni. Ti se budou divit. Ho Hooo. Co kdybych jim nasypal nějaké bílí do ohně a trochu jim zamotal hlavu? Supr nápad. Jak se ale ukázalo zatím jediný pokusný králík pro moji veselou směs Jarní úsměv byl Bellurdan. Kterému celý flakonek přidala do pití Val. Já si zatím užíval s Belovím koněm, kterého chtěl na chudáčka Val poštvat za ranní brzké probuzení. Tak ať. Stejnak jsme se snim domluvili, že pokud bude cestovat s nami bude vstávat rano. Zatím je aspon jeho plamenný kůň k pobavení dětí a lidí z okolí. Dokonce mne jejich veselí tak nadchlo, že jsem před jejich knězem posvětil ve jménu Obad-haie veškerá pole v okruhu půl míle.

Nu ale cesta nás vedla dál a začínám si říkat, jestli jsem tam toho bílí nedal pro Belurdana moc. Nu, uvidíme večer. Cesta uběhla vesele a vyrísoval se nám zajímavý úkol.. kdosi podfouk paladina a vrchního správce hlavního města v jedné osobě. A nebyl to nikdo jiný, než náš známí Nernius, nebo jak se jmenoval, ještě z té záležitosti s Palou. Ale ten má být mrtev, ne? S tímto infem a až moc veselým Bellurdanem jsme předstoupili před paladina. A úkol byl na snadě. Ten první, krotit Bela a ten druhý, zjistit, co se děje s kopcem u města, kde chcou postavit hrad. Bel byl tak nažhavený, že celou noc proběhal po paláci a hledal východ, že jsme se od něj radši distancovali a ráno, když padnul ho jen naložili. Ufff, stejnak je to ale zajímavý, co trpaslík dělá, když se přestane kontrolovat.. holt v každém trpaslíkovi je asi kus gnoma co chce venJ.

Kopec jak se ukázalo nebyl kopec, ale hora zarostlé hlušiny s trpasličím varováním ohledně průzkumné šachty. Takže jsou jsou opravdu provrtaní všude. Někdy se změním v krtka a kouknu k nim…. Ale ne dnes, máme důležitější věci na práci.

V podzemí pod kopcem bylo nalezeno jakési podzemí, kde zemřeli dva kopáči. Hned na první pohled šlo o věc, která neměla s trpaslíky nic společného. Ale jak se dostat přes sochu-past chrlící plameny, když tajné dveře nejdou otevřít? Zavolejte druida, aspoň vidí, že jsem užitečný. Po dlouhém potulování, pár pastech a jednom sarkofágu, který byl plný jednoho bezvěkého jsme došli k závěru, že vzbudíme Bella. On totiž ten bezvěký nebyl kostlivec, jak každej se kterým sme se zatím setkali, ale byl pěkně oplácanj, i když trochu zpitomělej po těch staletích spánku. Bell byl ale taky totálně mrtvej, ale za pomocí magie jsme dostali info ohledně prastarého odpočinku dalšího bezděkého.

Další dny byly plné překládání za pomocí Bellovi magie a zápisování bezvěkého jazyka a sběru informací o bozích. Ten druhý bezvěký, zatím spí. Čeká na probuzení.. hmm, říkal jsem si, že bych to zkusil pomocí reinkarnace, ale nevim, nevim, jestli se chce vrátit jako třeba ještěrka. A stejnak vůbec nemám suroviny…. 100zl je fakt moc..

Takže už jen zavalit vchod… lusk, znovu osadit kopec travou a stromky Lusk a pomodlit se k Lesu, Garlovi a Obadhaiovi.

A ještě to nějak vysvětlit tomu paladinovi… hlavně to ale nenecháme na Bellovi… to by to zase dopadlo ….

17.6.2007 píše Takram PJ Plž

Sluníčko sviti, lide jsou veselí, kolem je krásně akoráte te růžové je kolem nějak moc. Hmm, moc si toho nevybavuju, ale už nějakou chvíli se mi snaží vysvětlit, že jsme v jakémsi elfím lese A hledáme zde Airen, kterou zajal kult hada a kamsi ji odved….Moje hlava, to byla síla…. Barvičky pomalu ustupují a zůstává má oblíbená zelená. I když v tomhle lese je něco divného. Zvířátka si poskakují sem tam, kytičky si vesele kvetou, všude je hrozně uklizeno. Prostě nic, co by nasvědčovalo aspoň trochu divokosti. Že by vážne totálně upravený elfí les? Fakt jo. Jen elfové nejsou a místo nich gangy mnohobarevných(že by to ještě nevyprchalo) ještěřích humanoidů s oštěpy a vesele si tu žijí a mezi sebou bojují. Stará architektura je napůl opuštěná a my se pomalu za mého leteckého průzkumu po nocích do středu tohoto města. Škoda, že musím lítat sám. Ani val mi nepomůže, protože by byla moc nápadná jako 2 metrový orel. Hlavně jsem zjistil, že ve středu u mohutného paláce jsou dvě podivné budovy bez oken. Jedna hlídaná a druhá ne. Nu což prodlabu se nejdříve do té bez hlídek. Z mého místečka na střeše se mi poskytl pohled do jedné obrovské místnosti se sarkofágem a jakýsi černovlasý ozbrojený elf na mne kouká vzhůru. Hezky sme si pokecali, ale veselej moc nebyl. Spíše takovej spomalenej, tak jsem mu dal aspoň najíst bobulí a letěl zpět…UUps, asi to nebyl nejlepší nápad. V sargofáku byl mrtvej bůh a hlídal ho černej drak, kterej měl hlad a teď zase nemá. Nu což, aspoň sem si udělal očko v říši mrtvých. Jako netopýrek byl průzkum druhé budovy docela zajímavej. Zase totálně prázdná, až na novou šachtu dolů a ochranný kruh křídou kolem. Na rozmazání mokrou hadrou nereagoval a tak sem se radši vrátil….. Kam pudeme? Hlasování, jestli mám ten Scry seslat, nebo ne… Nu co už nás co je pro něj je více. Zaměřujiiii a aaa obraz se vyjasňuje a krásně vidím Airen se stříbrnými pouty a krásně červená ještěrka mi taky do obrazu kouká. Blik, spojení rychle zrušeno. Je v podzemí, takže to musí být ta druhá budova…. Rychlá akce nastává, jen ještě pokecat s drakem, Sivan si s ním vykecávala pěkně dlouho. Kam ale zmizely stráže? Že by o nás věděli? Dovnitř budovy to teda bylo v pohodě. Všichni sme neviditelní, jenže to byli i ty čtyři ještěři… vlček zvládl jednoho… hoodnej kluk, já zblbl a lehce osmažil další dva a družinka se postarala o zbytek. A dokonce anrem jednoho zajal a svázal. Uvidíme co z něj dostaneme. Jen tomu jeho syčivýmu jazyku nějak nerozumím….

1.7.2007 píše Takram PJ Plž

Chochoo, na nás si nikdo nepřijde. Jen začínám být nějaký unavený. Proměny už dneska nezvládnu a kouzel kvapem ubívá. Ale vlček bude naboostovanej ještě pár hodin a moje malé ochrany taky. Uf uf. Jdeme dolů. Kdyby jen ten Anrem nebyl tak těžkej. Ale naštěstí mi Sivan a Cat pomáhají s rumpálem, páč těch 10metrů by se mi skákat nechtělo. Uuuž je skoro dole. UUps, někdo po něm začal střílet z boční chodby, rychle s ním nahoru. Jen ty holky by si měly rozmyslet, co chtějí. Naštěstí si to Anrem vyřešil sám a vypadá to, že chce dolů a co nejrychlej. Tak jsem pustil kliku a už letí…. Dole se to začalo mydlit a po Anremovi následuje val, Moje maličkost a hlavně vlček… Všechno šlo ok, dokud se tam neobjevil ten červenej. Fireball následovaný Něčím s ledem mne málem dostal.. Ooo, děkuji Obadhai za ochranu vůči živlům. A ten zmetek je vůči mému svatému plameni asi imunní. Hehe, ale proti vlčkovu skusu není… jen kdyby ti zmetci kouzelníci neměli tu teleportaci.. tady se nedá pracovat, když každý mág hned uteče.. grrr.

Hmm, a kouzel stále ubívá. Hlavně to léčení už není co bývalo. Li ještě dostal info z našeho ještěříka zajatce. Ty jazyky se budu muset taky naučit kouzlit…zatím to umím jen u zvířátek. Tak vzhůru dolů do chrámu, kde snad osvobodíme Airen a vypadneme. Ale zase to nejde tak rychle. Místnost plná neviditelnech ještěrek mne už docela dostala. Boj, Boj, Boj, a vlček je zase skvělej. Budu mu muset udělat oslavu. Další kouzelník padá k zemi. Jen ta jedna ještěrka s obouručákem mne znervózňuje. Už už ji máme, ale potvora prokletá má mocnou magickou ochranu a prostě nemám srdce ji dodělat. Hmm, že by další zkouška? Asi jo… prostě zase utekla. Aspoň se dáme dohromady.

Chrámové dveře před námi a spousta ještěrek za nimi. To bude veselo. Nooo, na boj bychom je nezvládli a tak začíná ještě veselejší část a tím je vyjednávání. Jen ho zase provádí Li a my jen můžeme vrhat vážné pohledy na okolních asi 20 plně vyzbrojených ještěrek. A Airen tu je taky. Jak my se z toho dostaneme. A máme jen Vlastně 3 možnosti, jak se odtud dostat.. Zemřít, porazit jakéhosi jejich bojovníka, nebo pustit všechny ještěrky ven z tohoto lesa pomocí Bellova prstenu…. U velkého Garla, zbývají mi poslední 3 kouzla, kéž by se všichni proměnili v kuřata…..

22.7.2007 píše Takram PJ Plž

Jsme v pytli, jsme v pytli, jsme v pytli, jsme v pytli…. Kurňa a to to tak krásně vycházelo. Nesnáším amulety. Už jsme ho skoro měli, ale je nějakej rychlej. Ještě kousek. Ale ten tatrman zlomí amulet a je zase v pohodě a ta jeho košile je stále čistá. Hmm. Moje amulety jsou ale napytel jak koukám a pokud už jsou nabyty, tak jen nějakejma blbostma…. Aaachhhh.. Jsme v pytli, jsme v pytli, jsme v pytli, jsme v pytli. Anrem zdrhá …. Nesnáším ještěrky…. Laila zdrhá … Vlčku - *mrtvola* . no a já taky. Apoň pro chvíli nás nehcal na pokoji a věnuje se Limu. PRRRRRRAAAAAAAAAAAASSSSSSSKKKKKKKKKK ………………. Sakra, co to bylo? Liho rachejtle. Chudák vlček musí být úplně hluchej a nedívím se mu, že zdrhnul a já za ním. Jsme v pytli, jsme v pytli, jsme v pytli, jsme v pytli… Apoň že Bell vyjednává. Rychle navodit příjemnou atmosféru. Třeba to bude působit i na ještěrky…. Jedna dávka, nebo dvě, budou dobrý obě dvě. A šup ještě něco do vodičky aby si mohli svlažit nožičky. Však oni nejsou vůbec zlí a strašní, když je opředeme básní. …. A koukám, že se jim to také líbí a svoji magickou pílí, oslavu naší dohody přichystají.. mimo prostor v elfím lese.. a hle, tu nám služebník milý jídlo nese. Pojďme teda všichni spolu , usedněme k tomu stolu…. Buď tedy veselo, pijme, hodujme, jako by se nemlelo… Ještěráci kluci milí, povídkami .. povídkami.. hmmm, asi nějakými povídkami nás pohostili.. a už jste slyšeli tuhle ode mne? .. to bylo tak…………¨

…. …..škyt…. škyt. Rekapitulace. Oči otevřeny, mám jen dvě nohy, dvě ruce…… Hmmm pokoj je růžový.. to je ale blbost.. Ale ne, růžový mramor. Růženín.. jo to je ono. Bell v jezírku, kruhy pod očima, ještěráci pospávají asi nezvládají jako já .. ufff, a jsem bez dávek. Prázdný pytlík po trávě. A kde to sem? A kde je vlček? Poznamenat.. Jeden gnom, minus vlček, rovná se , chybí mi vlček.. kde seš? On nešel na hostinuL Snad se o něj Laila postará. Hmm, vyhráli sme vůbec souboj? A KDE TO VLATNĚ SME? Belle? Jazyky… cože až zítra? Sakra ti trpaslíci. No,a spoň můžu zkoumat okolí… hmm, nějaká jiná malá realita plná jídla. Deme si to užít. Škoda, že zbytek tu není. Něco jim donesu…* Sloužící? Víno, hvězdný likér, mrkev a lunetku, pak masáž, gnómku a spostu dřeva. Mám chuť tvořit… a papír a tuž* . Musím upravit tu směs… hmm, co takhle do halucinace přidat chuťové smysly … a sedmý zakázaný? ….


Nahoru
Rozcestnik
  • Uvod
  • Kronika
  • Kronika II
  • Postavičky
  • Zkušenosti
  • Mapa
  • Heraldika
  • Pravidla
  • Herbář
  • Bohové
  • Ceník
  • Bárdské zprávy
  • Sifry
  • Autorizované

  • Zpět
  • Novinky
  • Rolemaster
  • Můj systém
  • D and D
  • Scénáře
  • Povídky
  • Uvahy
  • Kniha návštěv