Jak urychlit boj, je to opět můj skromný názor a co si z toho kdo vezme či použije je jen jeho věc.
Smrt a život, umírání a smrt je běžná součást RPG ale jak často zabíjet a proč?
Obtížnost světa, aneb myslíte si že je správné potkávat stále lepší a lepší městské stráže v závislosti na své úrovni?
Postavička, další z úvah o tom jestli je lepší silná nebo slabá postavička a něco málo o popisu postav a pozadí.
Magické věci, aneb příliš mnoho magie škodí a vysvětlení proč najdete v této úvaze.
Kouzelníci, kouzla, magie a spoustu mých myšlenek okolo.
Kouzelníci II, aneb jak na výzkum nových kouzel.
Kouzelníci III, prozměnu zaměřeno na iniciaci kouzel.
Charisma, aneb jak hrát s nízkou charizma od Wroclava napsáno po smrti Axaxe.
Runy a runová kouzla, aneb další verze magie tentokráte z jiného pohledu.
Magie duchů, aneb další pohled na magii. Je sice dělán pro DrD ale myslím si že každý schopný DM nebo PJ si je tuto úvahu schopen upravit jak potřebuje.