Inesal Inesalští Templáři Řád meče min Lvl 5
Boží bojovníci min Lvl 10
Řád štítu min Lvl 15
Andělská garda min Lvl 20
Templářský meč (Dragon blade) Lean, holy,+1/Lvl za každý templářský řád, -100 SW, 20 Lvl, +5 Rr, 5/den True Aura
Templářský štít (wall shield) holy, mitril, 0% weight, +20 DB against missile and elemental attack, -100 SW, 20 Lvl +10 Rr
Andělské brnění (20 AT) +50 M, holy 0% weight no electricity damage, 100´ okolo Repel Undead Lvl spell = tvůj Lvl, 1/den Alkar, -200 SW, 50 Lvl +15 Rr
Vše je všech kromě zbraní, brnění a magických věcí
Jazyk Inesal
Akar Akarská brána žádný cizinec přes ni nesmí projít
Trolí stezka mezi Akarem a Velenii, hlídají ji trolové a požadují 10gp za přechod
Bartajnův chrám
Pargus velitel evil armád původně kněz z Akaru, který se chtěl stát Imperátorem hlavně nad Akarem
Kněží boha ohně Farlea
Bič Pomocníci
Ohnivý bič + D fire 1 Lvl +5 Rr – 10 SW Novici
Ohnivý bič x2 damage + E fire +5 NM 2 Lvl +10 Rr –20 SW Kněží
Světelný trojtý bič x3 damage +útok Lightningbolt + 10 M 10 Lvl +50 Rr – 100 SW Velekněží
Hirdan (Leanová země) Largon Černý Lean Královna noci
nyní téměř vylidněná Lens Modrý Lean Tmavomodrý přízrak
Leania Zelený Lean Jedový kníže
????? Červený Lean
Cesty viadukty vyvýšené pěšinky dřevěné nebo kamenné, téměř neprůchodné
Obyvatelé hrstka lesních elfů a ještěrky používající otrávené šípy
Jed 7 Lvl nic/1-10 hits za 1 kolo po 1-10 kol
Jazyk pouze obchodní
Velenie Strážce Pargus – za trest musí chránit to co chtěl zničit
Aljastin dobrodruh z Marnesu odešel na odpočinek do Velenie, sem tam zastupuje strážce, Fighter 32 Lvl
Blátivý vrch Cháronovo kladivo
Warhammer „Půlnoční kladivo“ min SI +80 síla o 5 menší –10 na útok x10 damage + za každý 1 život odletíš 1´ , za každou stopu odletění +1 a útok padání z výšky, nemáš iniciativu
Bludné kruhy dva kruhy kolem celé Velenie, každá zbraň která se ocitne ve Velenii do dvou hodin zmizí a objeví se mezi kruhy, pro všechny zbraně odnesené z kruhů platí to stejné
Aljastinův meč „Zrakomam“ +5 M –1 F vypadá jako jakákoliv zbraň a útočí jako jakákoliv jiná zbraň, základní verze vypadá jako obouručák a útočí jako dýka, 20 Lvl +50 Rr –50 SW
Jazyk Velenština
Marnes Jazyk Marnesština
Města Menkys
(republika) Luzus u hranic se Ciraneou, útočná armáda
Armados město žije z karavan z Algardu
tři spolky zabívající se ochranou karavan do Algardu
Bratrstvo meče přijetí ukázát dovednosti v souboji do první krve s Kirhasem (15 Lvl Duelista) plat 7 dnů 1 bp, nutnost cesty tam i zpět, úmrtí v karavaně nedostanete plat
Obranáři poprvé bez platu, jste placeni za zabité potvory, pokud se osvědčíte vezmou vás
Nirhamova jednotka po ročním výcviku a menších akcích vás pustí do terénu, plat 1bp za 14 dnů
Berzyl palírna
Dalnea jediný léčitel zadarmo
Omyl 70% města patří „Arzylovi“
Poslanci Nirham člověk, velitel stráží z Armadosu
Arzyl Uhelný trpaslík z Omylu majitel dolů
Zers temný elf, velitel útočné armády na
Ciraneu, sídlí v Luzusu, Magicien 30 Lvl
verbíři Irzuik Fighter 15 Lvl
Vistias člověk kněz z Dalnee, Cleric 35 Lvl
Sok Hirzuk místní zbohatlík a dobrodruh, Trader 10 Lvl
Urzus člověk, majitel palírny v Berzylu
Sokové Laurus Učenec
Brutus velitel stráží
Marzuk Bard 24 Lvl z Menkysu
Sedmý poslanec při nerozhodnosti hlasů může být jednomyslně zvolen dobrodruh z Marnesu, naposledy to byl Aljastin
na jihu Železné hory a elfí les
Algard Jazyk Algardština
bohatství země spočívá v hedvábí, skle(pověst o tom, že z Algardského skla se dají i meče vyrábět) a víně
Kastovní systém, mnohoženství
1. Lidská kasta (černá) – v historii první přistěhovalí lidé, dnes hlavně cizinci
2. Pomocníci (žlutá) – nádeníci, služky, děvečky (Mis-in-)
3. Rolníci (zelená) – (Von-ka-)
4. Řemeslníci (blankytně modrá) – kovář (Su-je-)
5. Umělci (fialová) – skláři, zbrojíři, alchymisté, krejčí (Is-ny-)
6. Válečnická kast (červená) – nesmí být ženy, můžeš se do ní pouze přihlásit ne od narození (tradiční válečníci bojující se zbraní ne kouzly) Rytíři posledního soudu (Fer-zes-)
7. Kněžská kasta (hnědá) – to samá jako u předchozí kasty, vezmou tě do ni pokud umíš alespoň jedno kouzlo z Channelingu (Si-ha-)
8. Vižší kasta (bílá) – boháči (Kar-na-)
9. Královská kasta (oranžoví) – pouze přislušníci královské rodiny (Sir-is-)
Jak přesvědčit vládce aby vám pomohl: Otevřít portál pomocí zvonové modlitby kterou můžete získa jedině tak že navštívíte všechny chrámy Algárdu a v neděli o půlnoci si vyslechnete daný tón. Z těchto tónů potom poskládáte v chrámu nejvyššího zvonovou modlitbu podle důležitosti jednotlivých chrámů. Pozor téměř veškeré chrámi Algárdu jsou prázdné a jsou pouze obsazeny nemrtvými. Bohové v Algárdu jeména nemají jsou nad ně povzneseni a jakékoliv pojmenování je uráží.
Ciranea monarchie vládce Sobanov Všemocný
nevolnictví
Další jména Muratov, Kramov, Pudovik, Jarkov, Ivaněv, Novikov, Lučenko
na severu nedokončená cesta skrz Železné hory, budovaly ji trpaslíci kvůli obchodu, ale kvůli válkám mezi Ciraneou a Marnesem od tohoto záměru opustily, nyní je otevřená jedině cesta na sever do Elfího hvozdu
v Železných horách žijí dva červení draci
na jihu Hory osudu stezka osudu osudová zbraň Goblini
Knížectví Kramov Nekromant z Lesní, Soumračné a U řeky pán na hradě Kostějov (jiho západní knížectví u Hor osudu)
Arlana Překrásná (AP 263, původně Sir-is-Arlana z Algardu, Temný elf, Ninja 20 Lvl, Meč osudu-rychlosti, manžel Pudovik štědrý hned po svadbě zemřel na otravu, úkol zabít jednoho Seera, který vydírá Arlanu)
bohatá země rudy, víno, rybolov
Jazyk Ciranština
Gilhyd svobodná města, otrokářská společnost, pět měst, oáza, pyramida, píseční draci, jižní špičák
obchodníci a rybáři
Jazyk Gilhyd
Ostrovní království
Jazyk Gilhyd, Ciranština a Algardština
Jazyky Inesal, Akarština, Velenština, Lesehan (Lesní elfové), Ciranština, Marnesština,
Obchodní jazyk, Algardština, Magrys (tajný jazyk Akarských mnichů), Dragos (skřetí jazyk) , Burgyr (Evil), Gilhyd, Troglon (Severština), Nyrn (trpaslíci), Istyn (šikmoocí)