Tento před několika lety vytvořený svět má kromě vlastní poměrně rozlehlé zápletky i nějaký tem kus historie, popisy jednotlivých zemí a mapu.


říběh začíná v době kdy se nic neděje a začínající dobrodruzi doráží do města Armadosu aby byla legrace tak po setmění, kdy už jsou brány zavřené. V místních hospodách se dozvídají něco o okloních říších a o celém světě vůbec. Navíc zde mohou vzít první práci, vyčištění kanálů od krys. Tento úkol se plní každoročně a zásadně se na něj najímají nováčci. Úkolem není vybít všechny krysy, ale vždy jedním vchodem vlest a postupně několika vchody vylést a zybít při to co potkáte. V kanálech ale najdou spící temnou elfku. Proč tam je a co je zač to neví ani ona sama asi ztráta paměti. Pokud ji dobrodruzi zabijí tak za pár dní potkají znovu a zase znovu.

Je totiž potomkem Parguse velekněze boha Farlea z Akaru který chtěl ovládnout colou zemi, hlavně sousední Velénii před 500 lety.

Celé tažení začíná asi až ve chvíly začínající konjunkce sfér a odvěkého boje dobra se zlem. Je totiž nutné onu bytvu zopakovat a tentokrát se dobrat alespoň nějakého výsledku. Ale není to tak jednoduché. Je totiž nutné kromě koruny evil armar kterou musíte předat oné elfce, tak ještě musíte pozvat na onu bitvu všechny tehdejší generáli, démony, nemrtvé zástupce goblinů orků atd. V mém případě jich bylo čtrnáct.
Cháron ve Velénii
Tmavomodrý přízrak z Hirdanu
Jedový kníže z Hirdanu
Královna noci z Hirdanu
Acheron vězeň černého chrámu v Akaru
Estarika zástupkyně temných elfů
Král skřetů dračího spáru
Velitel goblinů z hor osudu
Novikov zombiimastr z Černého hradu v Ciranei
Dekaines upír ze středu Algardu
Smrt z pouští Gilhydu
Bambusový duch z uzemí kanibalů
Ergoz zemní kouzelník z Železných hor
Pargus strážce Velenie

Ale jak se tohle všechno hráči dozvědí? Vysvětlí jim to po menší nehodě v magickém městě. Před branami sedí dvě sfingy které kladou otázky a vy musíte odpovědět zprávně. Jsou popsané u magického města. V tu chvíli kdy se dostanou dovnitř musí říct výtahu ať je odveze za někým kompetentním. Výtah vás odveze k Firelovi který vám poskytne některé informace, ale okamžitě pozná co je ta temná elfka která vás doprovází zač. Řekne že si sní potřebuje promluvit a ve chvíli kdy se za vámi zavřou dveře na ni zaútočí. Bohužel ke své smůle má ona temná kráska dračího spojence jež ji v danou chvíli ochrání a odvrátí kouzlo na chudáka Firela. Je z toho potom dlouhé vyetřovaní, přijetí hrdinů u mistra celého města Dernuse a vysvětlení co se stalo a co je ta elfka zač. Ta se mezi tím začne učit u Selvei nástupkyně Firela, je to taky temná elfka a upírka, ta zčne v naší elfce probouzet všechny špatné vlastnosti které najde a záleží pouze na postavičkách jestli ji z tohoto špatného vlivu osvobodí či nikoliv.

Dalším úkolem bylo navštívit sluneční chrám a donést dýku osudu. Používá se na sebevraždy, pokud bohové nechcou abys zemřel ani se s ní nezraníš i když to skoušíší jakkoliv naopak pokud máš zemřít stačí malinkaté zranění. Dýka je v slunečním chrámu kde s ní spáchal sebevraždu poslední ze slunečních rytířů. Ti před mnoha lety přísahali pomoct při bytvě, ale neudělali tak a tak byli prokleti. Ve svatyni je jedna malá místnůstka kam rytíři nemůžou a to je místnost s léčivou studánkou.

A nakonec, když zvládnete všechny úkoli a pozvete celou armádu temnot, by se s touto armádou měl kdo utkak. Musíte dostat audienci u pokud možno všech králů aby dali dohromady armádu která se jim postaví.

A zápletka je na světě. Můžu už jen dodat popis Magické Město a Popis kontinentu některých značek si nevšímejte celý kontinet byl dělán pro Rolemastra. Daší obrázek představuje Armados, jedno z měst tohoto kontinentu, kde postavičky začínaly čištěním kanalizace. Je to úkol který se provádí každoročně. Skušenější dobrodruzi už nechcou smrdět kanálem a tak se každoročně najímá parta začátečníků a sází se za jak dlouho to projdou a kolik ran dostanou. Přesné zadání tohoto úkolu není vymláti vše na co příjdou ale vlést na jednom místě a vylést postupně na čtyřech místech.

Rozcestnik
  • Novinky
  • Rolemaster
  • Můj systém
  • D and D
  • Scénáře
  • Povídky
  • Uvahy
  • Onás
  • Ke stažení
  • Odkazy
  • Výtvory
  • Fotky
  • Kniha návštěv
  • Autorizované

  • Scénáře
  • Stínov
  • Kronika
  • Smrtonoš
  • Ciranea
  • Irsin
  • Démonský meč
  • Dračí hole
  • Gurps
  • Obrazky a mapy
  • Dobrodružství
  • Kruh
  • Duch