labší upíři jsou zasažitelní pouze stříbrnými, magickými a dřevěnými bodnými zbraněmi, vodou a elektřinou, "RR (Rezistance roll)" kouzly a dením světlem. Svaté zbraně a svatá voda jim dává "Slaying" zranění. Ignorují veškeré ochromení a krvácení (kromě zásahu do srdce), a redukují kritické zásahy o jednu třídu. Pokud jsou zraněni mohou se léčit pouze konzumací krve a musí konzumovat krev aby přežili. Každou hodinu se jim "Blood pool (BP)" sníží o jeden bod. Maximální BP je roven Constituci (CO) + úroveň postavy. Pouze krev z živých tvorů se dá převést do BP. Upíři jsou mentalisté proto mají "Prezenci (PR)" tak vysokou aby měli alespoň jeden "Power Point (PP)" za úroveň (90). Opět se PP nedoplňují automaticky ale berou se z Blood poolu nebo přímo z životů. Nvíc pokud BP klesne na 1/2 tak nastává Blood Frenzy a útočí na vše živé. (Ještě pro vysvětlení Frenzy = žádná obrana +30 do útoku x2 damage)

"Younger vampire" vlastnosti:
Constitution (CO) +5
Agility (AG) + 10
Self discipline (SD) +0
Memory (ME) +0
Reasoning (RE) +0
Strength (ST) +15
Quicknes (QU) +15
Presence (PR) +15
Empathy (EM) +0
Intuition (IN) +0
Poison +100
Dasease +100
Apearence +0 tato vlastnost je jen krása v rámci dané rasy
Hit Die Type 10 (při přestupu na úrovně jakou kostkou se hází na životy)
Max Racial Hits 150 (maximální počet životů, k němu se ještě přičítá bonus za CO)
Blood Pool = CO+ Lvl
Speciální vlastnosti: (vše v angličtině)
Blood pool, Critical results are -1 severity, Elemental water to hit, Imunity - elemental fire, Magic to hit, Power poin restoration inability, Slaying critical holy attacks, Stun imunity, Bleeding imunity - hit per rounds, Electricity attacks to hit, Healing inability, Silver to hit Night vision - above ground, Sunlight one slaying critical per round.

A teď moje postupná přeměna na upíra:
Každý den si hodíš RR proti počtu procen ktere už maš (na začatku 1%) a pokud neodoláš získáváš +1%. Vše ostatní potom už závisí na tom jak moc už jsi upírem.
1% = -1 na slunci, 100% = slunce slaying
1% = -1 hit/rnd holy, 20% = + A critical, 40% = + B critical, 60% = + C critical, 80% = + D critical, 90% = + E critical, 100% = + Slaying critical
25%, +5 vlastnosti, 50% +10 a 75% +15 do maxima udávaných výše,
100% Power poits and healing inability, 75% stun imunity, 25% bleeding imunity, 100% blood pool, 50% -1 Lvl critical
20%, 40%, 60%, 80, vždy -1 Lvl critical a -20 critical roll against fire, normal weapon atd. (100% imunita)
50% za každých jeden spell list do tvé úrovně
80% zuby, 5% nightvision, za každé 1% +1 proti jedům a nemocem.

"Vampyre elder" vlastnosti:
Constitution (CO) +15
Agility (AG) + 20
Self discipline (SD) +10
Memory (ME) +10
Reasoning (RE) +10
Strength (ST) +25
Quicknes (QU) +25
Presence (PR) +25
Empathy (EM) +0
Intuition (IN) +10
Apearence +15
Poison +100
Dasease +100
Hit Die Type 12
Max Racial Hits 200
Blood Pool (CO+Lvl)x5

Speciální vlastnosti: (vše v angličtině)
Armored skin 12AT, Blood pool, Large creature criticals, Life force vision, Imunity - all elemental exept water, Magic to hit, Power poin restoration inability, Vulnerability holy weapons, Stun imunity, Bleeding imunity - hit per rounds, Healing inability, Silver to hit, Night vision - total, Faer 10´radius, Skill kategory bonus +10 directed spells, subterfuge and magic, sun light one slaying critical per 6 rnd

A teď moje postupná přeměna z Younger vampire na Vampyre elder:
10 Blood points = 1 vampir Lvl, 100xVampir Lvl = 1 krok k elder

1krok:
-1 Blood point/2 hod pokud je aktivní, -1 Blood point/6 hod odpočívá
Blood pool = (CO+Lvl)x2
+5 vlstnosti maximum u elder vampir, 2´ fear aura

2krok:
-1 Blood point/4 hod pokud je aktivní, -1 Blood point/12 hod odpočívá
Blood pool = (CO+Lvl)x3
+10 vlstnosti maximum u elder vampir, 4´ fear aura, +1 spell list do x2 Lvl, AT(armot type, typ brnění) 4

3krok:
-1 Blood point/8 hod pokud je aktivní, -1 Blood point/1 den odpočinku
Blood pool = (CO+Lvl)x3,5
+15 vlstnosti maximum u elder vampir, 6´ fear aura, AT 8

4krok:
-1 Blood point/12 hod pokud je aktivní, -1 Blood point/2 dny odpočinku
Blood pool = (CO+Lvl)x4
+20 vlstnosti maximum u elder vampir, 8´ fear aura, Life force vision, Large creature criticals type
+5 directed spells, subterfuge, magic

5krok:
-1 Blood point/24 hod pokud je aktivní, -1 Blood point/3 dny odpočinku
Blood pool = (CO+Lvl)x5
+25 vlstnosti maximum u elder vampir, 10´ fear aura,+1 spell list do x2 Lvl, AT 12,
+10 directed spells, subterfuge, magic
Holy x2 damage, sun light one slaying critical per 6 rnd

"Vampyre ancient" vlastnosti:
Constitution (CO) +30
Agility (AG) + 40
Self discipline (SD) +20
Memory (ME) +10
Reasoning (RE) +10
Strength (ST) +50
Quicknes (QU) +50
Presence (PR) +50
Empathy (EM) +0
Intuition (IN) +15
Apearence +15
Poison +100
Dasease +100
Hit Die Type 15
Max Racial Hits 300
Blood Pool (CO+Lvl)x20

Speciální vlastnosti: (vše v angličtině)
Aditional power points 3/Lvl, Armored skin 16AT, Blood pool, Superlarge creature criticals, Life force vision, Imunity - all elemental exept water, Magic to hit, Power poin restoration inability, Supervulnerability holy weapons, Stun imunity, Bleeding imunity - hit per rounds, Healing inability, Silver to hit, Night vision - total, Faer 30´radius, Skill kategory bonus +20 directed spells, subterfuge, magic, deadly and perception

A teď moje postupná přeměna z Vampyr elder na Vampyre ancient:
100 Blood points = 1 vampir Lvl, 500xVampir Lvl = 1 krok k elder

1krok:
Blood pool = (CO+Lvl)x6
+10 vlstnosti maximum u ancient vampir, 15´ fear aura
+1 spell list do 50 Lvl,

2krok:
Blood pool = (CO+Lvl)x8
+20 vlstnosti maximum u ancient vampir, +1Pp/Lvl

3krok:
Blood pool = (CO+Lvl)x12
+30 vlstnosti maximum u ancient vampir, 30´ fear aura
+5 directed spells, subterfuge, magic, deadly, perception

3krok:
Blood pool = (CO+Lvl)x15
+40 vlstnosti maximum u ancient vampir, 30´ fear aura, +1Pp/Lvl, AT 16
+10 directed spells, subterfuge, magic, deadly, perception

5krok:
Blood pool = (CO+Lvl)x20
+50 vlstnosti maximum u elder vampir, 10´ fear aura,+1 spell list do x2 Lvl, AT 12,
+20 directed spells, subterfuge, magic, deadly, perception
sunlight nothing, Keen sense (+25 perception), Extralarge creature critical type, +1 spell list do 50 Lvl, +1Pp/Lvl,

Pokud jste to dočetli až sem a vůbec se v tom nevyznáte tak nezoufejte, Rolemastr má hodně složitá pravidla a nikdy nebyla přeložena do češtiny a bez spousty tabulek se hrát nedá. Takže pochybuji, že je ještě někdo jiný, v celé České republice, než členové naší party,kdo se v tomto systému vyzná.
Nahoru
Rozcestnik
  • Kronika
  • Kroniky od PJe
  • Postavičky
  • Ostatní postavy
  • Bohové
  • Pravidla
  • Zkušenosti

  • Pravidla
  • Tabulky zbraní
  • Backgroundy
  • Upíři

  • Zpět
  • Novinky
  • Můj systém
  • D and D
  • Scénáře
  • Povídky
  • Uvahy
  • Onás
  • Ke stažení
  • Odkazy
  • Kniha návštěv
  • Autorizované