ruhá řada kronik je už plně na hráčích aneb využiljem strašlivou magii zvanou databáze a tedy vše pokud to šlo přehodil na ostatní abych s tím já měl co nejméně práce. Zatím než trošku naplním databázy a než si rozmyslím různé varianty třidění budou kroniky řazeny tak jak byly přidávány tedy ta nejnověji přidaná, i když by byla k půl roku staré hře bude nahoře.

Airen Anrem Bellurdan Catelyn ?ejlen Laila Mr Li Sivan Slavomír Takram

20.7.2008 píše Catelyn

ise na jihu úspě?ně ukončena, nabídka nového kontraktu. Zadavatel: Dulver (neoficiální). Cíl: proniknout do ří?e Elvanessy. Způsob: magickou branou (zajistí Dulver). Podmínka 1: získat runu temnoty opravňující ke vstupu. Podmínka 2: naprostá diskrétnost. Jako oficiální zadavatel stanoven Anrem. Nutno zvá?it výběr členů dru?iny, informace podávat selektivně. Postup: Nutno dopravit se do sídla kultu Elvanessy v d?ungli na dálném jihu (způsob ? ji? osvědčený, v podobě ptáků). Cestou zajímavé stopy star?ího osídlení, nezvyklá architektura (pyramidy) ? důle?ité do budoucna? Centrum kultu ? značný počet uctívačů, včetně nemrtvých (mo?ný problém do budoucna). Udivující přítomnost Bezvěkých ? strá?ci chrámu v době, kdy Elvanessa byla vytlačena, kult získal část chrámu zpět. Jako podmínka pro získání runy stanoven souboj s Bezvěkým, vzhledem k značné rizikovosti nabídnuta dohoda, protistrana vy?aduje opětovné vyči?tění chrámu od uctívačů Elvanessy (lhůta 1 rok, pak sankce). Runa úspě?ně získána, jako komplikace se jeví příklon Laily k filosofii Elvanessy.

3.8.2008 píše Catelyn

říprava na vstup k Elvanesse. Několik pozorování prostředí, míru rizika zva?uje Anrem. Potvrzena přítomnost nemrtvých. Vzhled celé sféry značně ponurý, zvý?ený výskyt temnoty. Převa?ující prostředí: ba?inatý les, občasné skalní výchozy. Značné mno?ství hmyzu, občasné maso?ravé stromy, v povětří stínoví draci. Obyvatelstvo: elfové, v hradech na skalách (typická elfí architektura, některé v troskách, osídlené nemrtvými). Zvlá?tní jevy: občasné průniky měsíčního světla mezi mraky ? v místech dopadu zcela odli?né prostředí (paloučky s květinami, zatím blí?e nezkoumáno), na obzoru zpozorován obzvlá?? silný světelný sloup (mo?ný cíl pří?tí mise). Dále objevení se vět?í skupiny lidí z Nové ří?e a zase jejich následné zmizení ? ovládají jiný způsob průchodu? Problémy: 1. obyvatelstvo hradů doká?e detekovat magii 2. při jednom z průchodů branou útok nemrtvého v podobě Bellurdana ? jsme sledováni? 3. po návratu zpozorováno nezvyklé chování u Takrama ? konzultováno s Anremem, nutno dále sledovat.

24.8.2008 píše Catelyn

tanoven dílčí cíl ? průzkum opu?těného hradu za účelem získání informací o elfím obyvatelstvu. Zji?těna přítomnost silněj?ích nemrtvých, rozhodnuto vyhnout se konfrontaci. Pomocí Pavoučího ?plhu lokalizována knihovna a stanovena jako cíl průzkumu. Nečekaná komplikace ? magická ochrana, démon se sonickým útokem. Akce: chvatný ústup, rozdělení dru?iny z důvodu pronásledování. Pozitivní efekt ? 1. v době démonovy nepřítomnosti Bellurdan, Takram a Laila prohledali knihovnu, 2. zji?těno, ?e démon a nemrtví nespolupracují (jednoho eliminoval). Při odpočinku dru?ina napadena elfy a nemrtvými.




Nahoru
Rozcestnik
  • Uvod
  • Kronika
  • Kronika II
  • Postavičky
  • Zkušenosti
  • Mapa
  • Heraldika
  • Pravidla
  • Herbář
  • Bohové
  • Ceník
  • Bárdské zprávy
  • Sifry
  • Autorizované

  • Zpět
  • Novinky
  • Rolemaster
  • Můj systém
  • D and D
  • Scénáře
  • Povídky
  • Uvahy
  • Kniha návštěv