Zbraně:

Stopovač – Těžká kuše – s 5. symboly na pažbě - má dvě využití 1. +3mg, ticha, při využití zákeřného  útoku zdvojnásobuje zranění,

                     2. při tomto režimu se kuše nabiji sama, v kuši se objeví „mlžný“  šíp, po vystřeleni a trefě se šíp zanoří do těla a zmizí, zde zůstane aktivní po dobu jednoho měsíce, nelze odstranit zadním způsobem. Šíp nezpůsobí při průniku žádné zranění. Kdykoliv pozděj když se kuš položí na „vodorovnou“ plochu tak se sama natočí směrem kde se daný cil nachází (není omezeno vzdálenosti jen sférama). Neleze označit víc jak 5 cílů, při překročeni tohoto limitu automaticky 1 v pořadí mizí. Nabití kuše touto střelou trvá 30 sekund                    5

Sestřelovač- Dlouhý kompozitní luk – silná barbarská zbraň s vyobrazenými 4 draky, dva pokaždé straně - + 4 mg, dostřel je zvednut 10x, před útokem se zvolí živel Krym střela zraní, při zásahu dává zranění 4k10 daným živlem. Při úspěšném zásahu si daný cíl háže na Fort. 30, když neuspějě je otřesen a strácí na 1 hodinu schopnost létat                                         5

Cetky:

1.      Drumův skřipec – Proklety – v noci vidíš jako ve dne, zato ve dne vidíš jen na 2 stopy.                    1

2.      prsten – 3x denně polymorf  self           1

3.      náhrdelník – Náhrdelník ohně – zlatý náhrdelník s rubínovou rozetou – permanentní fire shild – proklety, každé kolo co stojíš na jednom místě se zvedne teplota v tvém okolí (do 5 stop) o 50°C až do maxima 3000 °C. za každých 50°C nad 200°C se přidává k 1k6 poškození                     2

4.      brož – Slavičí brož – ve tvaru slavika vyhotovena v diamantech - zvyšuje o 2 levely všechny bardické kouzla (zpívané)                1

5.      náramek – Sovy náramek – můžeš otočit hlavu o  360°, pokud uvidíš jakoukoliv myš hod na will 13 jinak se na ní vrhneš a sníš               2.

6.      tyč – zlata stříbro-zlata tyč o velikost asi 5 cm a průměru 1,5 cm s nějakým nápisem – ani po identifikaci nevíte co děla jsou na ni jen 4 písmena, které klerik přeložil jako ADOY ale vyzařuje zni silná magie.                          1

7.      královský řetěz – zhotoven ze zlata práce s největší pravděpodobnosti trpaslíků osazen 7. nebroušenými diamanty - +5 na diplomacii, +5 na velení, 2x denně věštění (link na Moradrina)                                3

8.      náramek – náramek ve tvaru ještěrky která svými nohami a ocasem obepíná ruku s duhového kovu – uživateli dává možnost změnit vzhled (barva vlasu, délka atd. nemění šaty, ani velikost), je zde také nějaké spojeni z nějakým bohem, ale nepodařilost zjistit jaké a s jakým.                         2

9.      prsten – zlaty prstýnek s jantarem uprostřed – Proklety, po nasazení imunní proti kyselině, místo potu potíš kyselinu, přidáváš zranění 1k10 kyselinových dotykovým útokem                              4

10.  obojek – zlatý obojek z vnitřní strany pokryt sametem, ozdoben symboly Eleony velikost pro vlka – pokud se nasadí na dané zvíře stává se z něho po týdnu familier dá se nabyt až dvěma kouzly který pak muže tato kouzlo vědomě vybýt.                     2

11.  náušnice – perlové náušnice ve tvaru protáhle slzičky – porozumění všem jazykům (jen rozumíš nemluvíš)                       1

12.  safír – krásný safír vybroušeny do přesné rozety odhadovaná cena 5 000 – dá se měnit na libovolný drahokam, není možné ho použit k magickým účelům, nerozbitný, vždy se vrátí k svému majiteli, nedá se prodat, jen darovat nebo ukradnout                  5

13.  náramek +prstýnky – zlatý tepaný náramek ze kterého vybíhají pět řetízků končícími prstýnky každý osazeny jinými drahokamy, vše vypracováno velice jemně – po nasazeni a při dotyku rukou na které je nasazen dojde k přenosu životni energie z dotyčného tvora na vlastníka náramku, každé kolo se přenese část schopnosti na příjemce ty zde vydrží po dalších 24 kol pak nenávratně mizí. Přenos postupuje tak to 1. a 2. kolo se přenáší skilly, 3 a 4. kolo se přenáší feety, 5 a 6. kolo se přenáší kouzla a 7 a 8. kolo se přenáší vlastnosti, během celého přenosu se přenáší i životy a to poměrně každé kolo 1/8 životů. Pokud se přenos kdykoliv přeruší vlastnosti se vrací stejný počet kol původnímu majiteli, jen když je přenos ukončen převzetím poslední vlastnosti a života je původní majitel mrtvi a vlastnosti přeneseny na 24 kol. Pak mizí. Při obživeni musí byt mrtvola obnovena true resurkcion jinak ztrácí při obživení ne 1 ale 5. úrovni. Magick rezistenc je 20, hod na Will 20. Dále je náramek napojen na nějaké božstvo, bohužel se nedá identifikovat na jaké.                   6

Nový svět
  • Nová říše
  • Wroclavův svět

  • Kroniky
  • První díl
  • Vyrovnávací
  • Druhý díl
  • Třetí díl

  • Postavičky
  • Alienor
  • Dealgan
  • Deng
  • Drum
  • Jan
  • Korin
  • Ugh

  • Pravidla
  • Nad 20 Lvl
  • Bestie
  • Hrad dobrodruhů

  • Ostatní
  • Zkušenosti
  • Hlášky z her
  • Nerozluštěné šifry
  • Fotky
  • Mapy
  • Drumova říše

  • Věci
  • Cetky
  • Vecnův poklad

  • Zpět
  • Rolemaster
  • Můj systém
  • Nový svět
  • Scénáře
  • Povídky
  • Uvahy
  • Kniha návštěv